Hänger i darwin med mamma nu. Dom har dry season, vilket betyder värme och sol varje dag. Om jag blivit trött på solen och värmen? Nja, inte riktigt än, men jag tror att det kommer om jag känner mig själv rätt. Älskar när folk hemifrån skriver att dom är trötta på värmen efter en värmebölja i 2 veckor eller vad det var. Nu lever jag i högre temperaturer dygnet runt och ska göra det i några månader :) 

Vi började vår första dag av åtta med att sola och njuta av värmen. Vi tyckte att vi behövde slappa lite efter alla rundvandringar vi gjort i Melbourne och Sydney. Vi kikade även på hyrbilar lite, och bestämde oss för att hyra bil i två dagar (onsdag och torsdag) för att köra till lite olika ställen utanför Darwin och upptäcka något annat. Så här får ni lite blandade bilder från bilturerna, enjoy! 




Körde bil för första gången sedan krocken. Ja, jag var lite skakig i början. Ja, jag höll i ratten så hårt så att jag fick kramp. Men ja, det var värt det!!! 











Kommentera

Publiceras ej