Herregud vad tiden går. På söndag är det dags för mig att lämna Darwin efter nästan 4 och en halv månad. Och på måndag är det 2 månader sedan jag firade min 20 års dag här. Jag fick umgås med underbara människor hela dagen och herregud vilken dag/natt det blev! Ett stort tack :) 






Vi startade dagen med våra roomies på hostelbaren där jag fick en $50 bartab gratis från hostelet! 









Sedan vidare till jobb under happy hour med mina underbara (föredetta) kollegor och lite vänner! En härlig blandning av skratt, alkohol och snacks. 





Middagen åts på "seafood on cullen", som har en underbar all you can eat buffé med massor av gott. Allt från asiatiskt till chokladfontän! 














Efter middagen fortsatte vi med drinkar och dans tills solen gick upp. 

Avslutade natten gjorde vi med ett dopp i poolen innan det var dags för sängen. 



Kommentera

Publiceras ej