Forsta gangen, nagonsin, som jag spenderade min jul nagon annan stans an i Sverige, i kalla, vintriga, snoiga Sverige, och ja, kontrasterna ar stoooora. Julkansla? Existerade inte. Det kandes som att julen var manader ifran var jag var, men firas skulle det firas anda!
 
DAN FORE DOPPAREDAN:
Vi tyckte att en utgang behovdes for att fira in julen. Om inga utav traditionerna ska halla i sig, sa kan man liiiika bra vara bakfull pa julafton ocksa, ellerhur?
 
 
JULAFTON:
Pa julafton firade vi "the Swedish way" efter som att alla som vi hangde med firade den 25e. Vi gjorde kottbullar, och drack ol. Typ samma som i Sverige, fast inte riktigt! Haha. 
 
Jag och Jacob tog pa oss jobbet att gora kottbullarna, dom blev amazing! 
 
 
JULDAGEN:
Dagen da alla andra firar jul.... Det gjorde vi med en BBQ, sa ja, vi grillade. Hamburgare, korv, stekt lok osv osv... Men lyckat blev det iallafall. Inte nog med att vi grillade. Vi gjorde det vid stranden. I 35 graders varme...
 
Nagra timmar efter det satte jag mig pa en buss och spenderade resten av julen pa den! Haha, ja, jag ma ha njutit av varmen, men jag tror faktiskt att ni alla hade ett liiiiiite battre avslut pa julen an mig :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej